dag 13 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu

dag 13

Blijf op de hoogte en volg Maarten

13 Februari 2014 | Polen, Tomaszów Mazowiecki

vandaag eerste twee uur lesgegeven en daarna naar de bioscoop robocop
was een leuke film en het lesgeven gaat ook steeds beter

  • 14 Februari 2014 - 20:48

    R.v.d.Elzen:

    Dag Maarten, probeer je te skypen, ik heb net een foto toegevoegd, dan kun je me mogelijk herkennen.
    Ik lees dat je al les hebt gegeven, spannend? Hoe ging het?
    Als je mij een tijd apped dan zet ik de skype open, of aan.
    Ik zie je nergens op de foto, nog geen selfie.
    Groeten,

    Richard vd Elzen

  • 16 Februari 2014 - 13:45

    Monny Meijers:

    hoi Maarten,

    In het begin is lesgeven altijd spannend, dat is bij iedereen zo.
    Rustig blijven, je goed voorbereiden, en vooral de les niet te moeilijk maken!!

    Hoe groot is de groep? Weten de leerlingen al iets van Solid Works of zijn het echte beginners?

    Een fijn weekend met je appartement-delers.

    groetjes Monny Meijers

    Ik zal je adres maarteninpolen doorgeven aan al je docenten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Tomaszów Mazowiecki

Mijn eerste reis

mijn eerste stage in het buitenland

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

dag 58

19 Maart 2014

dag 47

11 Maart 2014

dag 39

04 Maart 2014

dag 32

26 Februari 2014

dag 26
Maarten

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 4344

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: