dag 6 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu dag 6 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu

dag 6

Blijf op de hoogte en volg Maarten

06 Februari 2014 | Polen, Tomaszów Mazowiecki

ik begin te wennen aan het eidere dag engels praten ik heb ondertussen ook een facebook acount aan gemaakt
ik kan blijkbaar geel mails naar roc ter aa sturen

  • 07 Februari 2014 - 12:07

    Monny Meijers:

    hoi Maarten,

    Het eten kan GEEN probleem zijn!!!
    Kun je wel rechtstreeks de docenten mailen? proberen!

    Wat ga je doen in het weekend? Kijk eens in je doelenlijst wat je gepland had te doen.

    groetjes Monny Meijers

  • 07 Februari 2014 - 22:15

    Denise Schellekens:

    Hoi Maarten

    Je eerste week zit er alweer op.
    Zo te zien heb je het aardig naar je zin.
    Vertel eens wat je het leukste vond van deze afgelopen week?
    Hoe bevalt het eten? Ik neem aan dat de foto's van het ontbijt zijn?
    je krijgt van iedereen de groeten en ze vinden het erg leuk om je blog te kunnen volgen

    groetjes mama

  • 07 Februari 2014 - 23:32

    Anita Scholte:

    Hai Maarten , alles goed daar?
    Op de foto's ziet alles er wel heel netjes uit of was dat
    voor jullie kwamen ha ha. Is het daar leuk en hoe is het weer.
    Nou ik hoop dat je een leuke tijd daar hebt en dat je er ook nog wat leuke
    ervaring op doet.
    Groetjes Anita Scholte

  • 08 Februari 2014 - 13:26

    Annemieke:

    Wouw, wat een ontbijtje....lijkt wel vakantie ontbijt in een hotel.
    Zie er goed uit!!
    groetjes Annemieke

  • 08 Februari 2014 - 17:25

    Odette Bouvrie:

    Hoi Maarten, de eerste week is al voorbij. Hoop dat je het naar je zin hebt.
    Op de foto´s ziet het er goed uit. Heel veel succes en we volgen je.
    Groetjes Odette

  • 09 Februari 2014 - 18:20

    Willem:

    Cześć Maarten,

    Czy dobrą zabawę w Polsce?

    Biorąc pod uwagę, że zdjęcia będziemy się dobrze bawić!

    Pójdziemy i zobaczyć, czy możemy dostać zanudzać weekend!

    Cieszyć się nim!

    Pozdrowienia Williem

  • 10 Februari 2014 - 17:07

    R Vd Elzen:

    He Maarten, al een week in polen, ik kan je ook per mail niet bereiken, kan ik je appen?
    Ik ga het vanavond proberen.
    Kun je mij anders bellen, morgen op de school.
    Ik dacht even dat je niets te doen had, gelukkig heeft Marius je van werk voorzien!
    Ik hoop morgen even bij te praten.
    Groet,
    Richard vd Elzen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Tomaszów Mazowiecki

Mijn eerste reis

mijn eerste stage in het buitenland

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

dag 58

19 Maart 2014

dag 47

11 Maart 2014

dag 39

04 Maart 2014

dag 32

26 Februari 2014

dag 26
Maarten

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 310
Totaal aantal bezoekers 4343

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: