dag 47 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu dag 47 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu

dag 47

Blijf op de hoogte en volg Maarten

19 Maart 2014 | Polen, Tomaszów Mazowiecki

ik ben de laatste tijd vergeten mijn blog bij te houden afgelopen weekend heb ik mee gedaan met een oorlog spel en ben 2 keer geraakt in het gezicht maar het was zeer leuk. gisteren heb ik even met richard gesproken hij laat vanaag aan paul de krom mijn documenten zien en hij geeft dan aan mij door of er eits veranderd moet worden. marius is 17 maart jarig geweest ik ben samen met hem wat westen drinken. het examen is zover klaar dat de studenten het kunnen maken. soms is het een beetje lastig om alle leerlingen tegelijk te helpen dus dan moeten ze af en toe even wachten maar dat is geen probleem. dat is tot nu toe het enige nadeel van de enige docent in de klas te zijn. het is alleen nog deze week en volgende week en dan is de stage weer over. ik vind het jammer dat de stage alweer bijna over is maar ik kan er niets anders van maken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Tomaszów Mazowiecki

Mijn eerste reis

mijn eerste stage in het buitenland

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

dag 58

19 Maart 2014

dag 47

11 Maart 2014

dag 39

04 Maart 2014

dag 32

26 Februari 2014

dag 26
Maarten

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4336

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: