dag 20 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu dag 20 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu

dag 20

Blijf op de hoogte en volg Maarten

20 Februari 2014 | Polen, Tomaszów Mazowiecki

ik heb gisteren een toets gemaakt om mijn niveau voor engels te berekenen en het is blijkbaar op c1 . het een na hoogste niveau
ik ben nu les aan het geven om 12:30 skyp ik met richard en later op de dag ga ik naar de anime club
en het gaat voor de rest goed, eigenlijk niet echte problemen tegengekomen.
de studenten zijn zeer ijverig om solid works te leren (en klagen veeel minder) daarom heb ik voor wat meer opdracht gezorgd zodat ze zeker door kunnen werken. het enige min punt is (ook niet 100% procent min van wegge goede sammenwerking en het goed begrijpen van solid works ) ze vragen weinig als er eits is vragen ze de buurman in het pools. tijdens de lessen draai ik wat muziek en dat lijkt te werken want het blijft rustig ze werken door en het gaat goed. ik heb nu in totaal 4 groepen van minimaal 6 leerlingen.
deze week heb ik 2 studenten bij mij wonen en volgende week geen en dan weer 2 studenten en danhelemaal geen meer maar er zij er twee die ook willen dus misschien kunnen zij ook komen. en ik haat het om zoveel te typen dus verwacht niet al teveel van zulke lange berichten

  • 20 Februari 2014 - 20:42

    Monny Meijers:

    hoi Maarten,
    Een prima niveau Engels!!
    Hou de leerlingen aan het werk he? Fijn dat het goed loopt.
    Ik heb gehoord van je "stage in je stage". Bij welk bedrijf ga je werken en wat moet je doen?

    Het wordt een echte leerzame stage daar in het verre Polen.
    Volgende keer als Richard vd Elzen gaat skypen, schuif ik weer aan.

    groetjes, Monny Meijers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Tomaszów Mazowiecki

Mijn eerste reis

mijn eerste stage in het buitenland

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

dag 58

19 Maart 2014

dag 47

11 Maart 2014

dag 39

04 Maart 2014

dag 32

26 Februari 2014

dag 26
Maarten

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 4332

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: