dag 17 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu dag 17 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu

dag 17

Blijf op de hoogte en volg Maarten

17 Februari 2014 | Polen, Tomaszów Mazowiecki

deze week en volgende week maak ik meer uren want de week daarna hebben de studenten stage voor twee weken. in die twee weken heb ik ook stage bij een bedrijf dus ik heb een stage in een stage. er zijn vandaag ook twee nieuwe studenten bij mij kommen wonen. ik heb vandaag weer een laptop opnieuw mogen installeren. heb vandaag ook nog geskyped met richard van den elzen. er was vandaag ook een probleem met de afvoer maar hopelijk is dat nu op gelost. ben gisteren naar de dam geweest. en eergisteren naar een soort van toneel stuk dat was georganiseerd voor het inzammelen van geld voor een kind dat kanker heeft. kommende donderdag skyp ik weer met richard en ga ik daarna ook naar de anime club

  • 18 Februari 2014 - 00:01

    Denise Schellekens:

    Hoi Maarten
    he, he, eindelijk een verslag met flink wat informatie.
    Zo komen we tenminste wat meer van je te weten en is het voor iedereen ook leuk om je blog te bekijken.
    Zoals we verwacht hadden heb je het goed naar je zin.
    En leuk dat je ook stage mag lopen in een ander bedrijf.
    Weet je al waar je terechtkomt met je stage?
    Van iedereen de groetjes em tot de volgende keer. Gr mama

  • 19 Februari 2014 - 08:39

    Annemieke:

    Hoi Maarten,
    Leuk om te lezen hoe je t hebt daar
    Grappig dat je daar ook op stage gaat
    Leuk om s te zien hoe bedrijven daar in elkaar zitten. Krijg je daardoor wel mee
    Gerard zag vorige week Wessel. Stond ervan te kijken dat hij zo groot was
    Al stuiterde t hundje wel aardig rond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Tomaszów Mazowiecki

Mijn eerste reis

mijn eerste stage in het buitenland

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

dag 58

19 Maart 2014

dag 47

11 Maart 2014

dag 39

04 Maart 2014

dag 32

26 Februari 2014

dag 26
Maarten

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 4334

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: