dag 11 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu dag 11 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu

dag 11

Blijf op de hoogte en volg Maarten

11 Februari 2014 | Polen, Tomaszów Mazowiecki

gisteren was de eerste keer zelf lesgeven ik was erg zenuwachtig naar het is allemaal goed gegaan ben alleen vergeten foto's te maken maar dat kan later nog

gisteren zijn er ook twee studenten bij mij in het appartement gekomen voor de hele week

en vandaag geef ik het eerste uur les en het achtste uur les

dus ik heb tijd om dit verslag te typen *_*

  • 13 Februari 2014 - 16:14

    Saskia En Maikel:

    Hoi broertje.

    zo te horen gaat alles goed. Daar zijn wij blij om.
    de eerste keer lesgeven is altijd spannend dat had ik ook.
    maar dat gaat jou wel lukken blijven oefenen en goed voorbereiden.
    Wel gezellig dat er 2 studenten bij je in het appartement zitten.
    veel plezier en we blijven je volgen.

    Groetjes saskia en maikel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Tomaszów Mazowiecki

Mijn eerste reis

mijn eerste stage in het buitenland

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

dag 58

19 Maart 2014

dag 47

11 Maart 2014

dag 39

04 Maart 2014

dag 32

26 Februari 2014

dag 26
Maarten

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4329

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: