dag 4 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu dag 4 - Reisverslag uit Tomaszów Mazowiecki, Polen van Maarten Heuvel - WaarBenJij.nu

dag 4

Blijf op de hoogte en volg Maarten

04 Februari 2014 | Polen, Tomaszów Mazowiecki

het is soms weet ik niet precies wat ik moet doen maar ik denk dat dat komt door de eerste week

  • 04 Februari 2014 - 23:59

    R.vd Elzen:

    He Maarten, Er is weinig veranderd op de school, zo op de foto's te zien.
    Heb je het een beetje naar je zin?
    Ik hoor van je moeder dat je een vaatwasser hebt??
    Heb je ook al een Poolse buddy?
    Doe ze de groeten in Polen, tot tot,

    Groet,
    Richard vd Elzen

  • 05 Februari 2014 - 19:56

    Monny Meijers:

    hoi Maarten,

    Wennen aan de nieuwe omgeving kost tijd. Kijk de eerste week gewoon goed rond, loop mee met docenten of leerlingen, en vraag, vraag en vraag.

    Veel succes!!!!

    groetjes, Monny Meijers

  • 06 Februari 2014 - 10:00

    Eva:

    Dag Maarten,

    Hartsikke leuk dat je een blog hebt! Ik werd er door Monny op geattendeerd.
    Ook ik hoorde van je luxe woonruimte, met een vaatwasser....niet mis:)
    Leuk ook dat je foto's op je blog zet, prima kantine daar op school en ook een indrukwekend hekwerk....

    Ook zie ik dat het daar echt wel wintert, sneeuw!?! Hier waait het flink en lijkt het nog steeds herfst.

    Zorg goed voor jezelf en we houden contact!
    groetjes,
    Eva


  • 06 Februari 2014 - 11:01

    Maarten :

    ik heb ook facebook aan gemaakt dat gaat soms makkelijker met de communicatie
    het is heir niet echt koud
    o ja en richard marius is op jou aan het wachten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Polen, Tomaszów Mazowiecki

Mijn eerste reis

mijn eerste stage in het buitenland

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

dag 58

19 Maart 2014

dag 47

11 Maart 2014

dag 39

04 Maart 2014

dag 32

26 Februari 2014

dag 26
Maarten

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 4331

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: